2010. június 2., szerda

Tisztítás - egy kicsit másképp

Különböző Feng Shui Iskolák mindegyike megegyezik abban, hogy TISZTÍTSUNK!
Teret,lelket, mindent, mert csak így jöhet be új dolog az életünkbe. Nagy híve vagyok egyébként is a feleslegessé vált holmik lomtalanításának, továbbajándékozásának, mert hiszem, hogy a jó értelemben vett rend hozzásegít kellemes komfortérzetünkhöz. Annak meg pláne, hogy lelkünket is helyre tegyük, jó gondolatokkal létezni nem egy hátrány. Sőt! Kifejezetten pezsdítő! Hogy mit látunk meg a világban? Mit veszünk észre? Nyilvánvaló, hogy energia minőségünktől függ. Ha rosszul érzem magam a bőrömben, naná, hogy meg sem látom, azt, ami szép, jó és üdítő. Míg mások a kellemetlenségeken lovagolnak, az nekem már fel sem tűnik. Ha mindenki a saját háza táján tenné a dolgát, és sokkal többet foglalkoznának az emberek magukkal, testben-lélekben, talán kevesebb lenne a harag, bánat, gyűlölet, keserűség.......

A tisztítás, mint olyan, csodadolog, nagymértékben lehet segítségünkre. Dorka lányom nem kis örömére, időközönként "pucerálunk". Nem is hinné az ember, hogy milyen nehéz olykor megszabadulni egy-egy emléktől, milyen sebeket tép fel, egy megtalált szerelmi ajándék, vagy egyáltalán megszabadulni az időközben felhalmozott tárgyainktól. "Jó lesz ez még valamire? Ezt akkor kaptam, amikor, tudod,...... És amikor ezt volt rajtam, emlékszel? De ez olyan kis cuki! ............" És ezernyi gondolat villan át az ember agyán, hogy mi is volt régen.

Egy-egy ilyen alkalommal, pedig jórészt nem nagy pakolások történnek, de lelkileg fárad el az ember. Az emlékek súlyától.
Kidobáltam a régi, felesleges holmijaimat, a telefonomban is "rendet" tettem, odáig is lejutottam, hogy a számítógépen mappába helyeztem a múltat, de ettől valahogy csak nem sikerült megszabadulni. Még nekem sem!!!!!!! Mert, ami szép volt, az szép marad mindig is.
Pedig, még én is, hányszor,de hányszor mondom el, hogy ne éljünk a múltban.
Aki azt mondja, hogy könnyű temetni a múltat, az hazudik. DE MUSZÁJ! Mert csak így jöhet be az ÚJ.

Bizony kaptam egy kis segítséget az "égiektől". Csak nem akartam egy-két dologtól megszabadulni, húztam az időt, hogy majd.......
Aztán jött egy tuti kis vírus a számítógépen, még nem is értem, hogyan, és kitörölte a múltat, egy tollvonással. Amit én nem tettem meg, na azt megkaptam egyszerre. 5 év mindenét temettem el. S ha már így sikerült, jól megsirattam, elmélyültem, gyertyáztam....... és megköszöntem, hogy végre el tudtam engedni ezt a sok mindent az életemből.

Bármennyire furcsa, de nagyon megkönnyebbültem. Mint ha egy mázsás kő esett le volna a lelkemről. Jó ez így.

Kíváncsian várom a jövőt, mi új szépet hoz nekem megint :) :) :)

Nincsenek megjegyzések: