2010. május 5., szerda

Ji King - Müller Péter Jóskönyv

Változunk. Fejlődünk. Mindannyian. Ki erre, ki arra. Mindenki a maga ütemében és irányában. Én is. Nem kicsit. Nagyon nagyot. Végre ki merem mondani - lecsendesedtem, bölcsebbé váltam, beértem.

Jó pár éve,hogy ajándékba kaptam ezt a könyvet. Próbáltam megérteni, de nem ment.
Bevallom, akkor még nehéz volt. Rosszul tettem fel kérdéseket, nem értelmeztem jól a válaszokat. El is tettem, nem volt rá szükségem. De eljött az idő, s bevillant, hogy hogy nem jutott eszembe, hisz ott van az orrom előtt, naponta többször ránézek, elmegyek előtte és nem oly rég kezembe vettem.
Mos jött el az ideje.
A magam módján használom. Tanításokat kérek belőle. Ha jön egy gondolat, melyre választ szeretnék, ráhangolódok, s felnyitom. S mindig ott a válasz, a tanítás, az üzenet. Szeretem ezt e könyvet. Beszélgetek vele.

A mai: 31. ÖSSZEHANGOLÓDÁS (Hszien)


"Találkozás. A sors nem magányos, hanem közös vállalkozás. Ehhez társak kellenek. Igazi társ a házastárs, de lehetnek barátok, munkatársak, bajtársak, egyívású emberek, rokon lelkek, vagy olyanok, akikkel közös terveid, álmaid vannak.
Üdvös jóslat. A társulás ideje. Kitartásra biztat........."

Kérdést tettem fel, választ kaptam, nem is akármit,....... jó próbára tesz az a fránya kitartás..... :)

Nincsenek megjegyzések: