2010. május 17., hétfő

Harmónia az "elemek" között

Jó pár kérdés érkezett már, hogy mit is jelent az elemek támogató, vagy romboló hatása?
Egy picinyke példa saját környezetemből.

Általában derűs, és vígkedélyű ember vagyok. Ezt már olvashattátok a 7-es fém jellemzésénél. De sajnos nálam is vannak időszakok, mikor kicsúszik a lábam alól a talaj, s nekem is bátorításra van szükségem. S mint tudjuk nincsenek véletlenek, J. barátnőm (8-as föld elem) immáron 20 éve energetizál, akaratán kívül. Hogy vissza billenjek egyensúlyomban, segít, hogy megtaláljam lelki békémet. Tehát ők a csendes szemlélődő, nyugton maradó, stabil "hegyek". Állandóságot, stabilitást kedvelő, óriási energia tartalékkal rendelkező, a tapasztalat szerzés nagymesterei. Hát ezért szeretjük őket, mi "fémek". Viszont a mi temperamentumunk, noszogatásunk, dinamizmusunk és derünk kell,hogy sokszor az állandóságból kimozdítsuk őket. Ha pasi lenne, már rég férjül vettem volna :)

Én viszont a vizek támogatója vagyok. Hogy kihozzam belőlük derűmmel, optimizmusommal, szeretetemmel a bennük lévő rejtett tartalékokat. Türelmem lévén, időt hagyva filozofikus, csendes, magányt kedvelő személyiségüknek "a jó családban, jó munkahelyi légkör" megteremtéséhez kiválóan pulzálok. Talán ezért férünk meg jól a munkahelyemen kollégámmal, és hagytam időt Fiamnak, hogy rendezze "érző, mélységes" lelkében a válás okozta sebeket, s újra rám találjon. S mivel nagyon sokat foglalkoztam családom feng shui elemzésével, ennek köszönhetően tudtam átvészelni, azt a közel 1 évet, ameddig Fiam lélekben-testben távol volt tőlem. :) :) :)

Nincsenek megjegyzések: